9 Ekim 2010

Red Sparowes

Red Sparowes - W2@Den Bosch - 08.10.2009 - 10€

Neden bu işi yaptığımı sorguladığım bir haftayı geride bıraktım. İstanbul'dayken oldukça sık yaşardım bu ruh halini, o yüzden bir senenin sonunda başka bir yola girmeye karar vermiştim. Karar vermekle olmuyor tabi, hayat aldı beni, koydu bir başka bankanın ortasına. Aynı tas, aynı hamam, farklı şehir. Gene de burada iş nedeniyle daha az asabım bozuluyor. Bir yandan da bunların hayat tecrübesi olduğuna inandırıyorum kendimi. Korkum; bir gün, sıçarım hayatına da, tecrübesine de demek.

Her neyse, sakin geçen bir yazdan sonra Hollanda konser sezonunu dün resmi olarak açtım. Bu konserle beraber dört büyüklerin (Mogwai, God is an Astronaut, Red Sparowes, 65daysofstatic) üçünü sahnede izlemiş oldum. 65days konserine bilet almak, konser salonunun kapısında bileti kaybettiğimi farketmek ve sold-out konsere girememek gibi bir anım da mevcut ayrıca. Müzik için seyahat etmeye devam ediyorum gene. Bu sefer 50 dakika mesafedeki Den Bosch'taydı konser, yaklaşık 250 kişinin katılımıyla. Red Sparowes gibi enstrümental müzik yapan gruplar seyirciyle iletişimi genelde görseller üzerinden kuruyorlar. Her ne kadar god is an astronaut'un gerisinde kalsalar da, yaratıcılıklarına hayran kalıyor insan. Korn konserinden sonra sahnede zevk alarak nasıl müzik yapılır hatırlamış oldum.

The Great Leap Forward Poured Down Upon Us One Day Like A Mighty Storm Suddenly And Furiously Blinding Our Senses
Alone And Unaware, The Landscape Was Transformed In Front Of Our Eyes

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder