9 Ocak 2010

Heineken Experience



Amsterdam'daki kutsal mekanımı ziyaret ettim en sonunda. Redlight ya da Bulldog'dan bahsetmiyorum, Heineken Experience'a benim yolculuğum. Eskiden fabrika olan mekan, bugün müze gibi yeniden açılmış ziyarete. Ancak adamlar müze olarak bahsetmiyorlar buradan. Bira yapımında kullanılan malzemeleri ve kazanları gördüğünüz, interaktif olarak bira yapım sürecine tanık olduğunuz, hatta adınıza bira şişesi hazırlatabildiğiniz bir ortama "Experience" diyorlar doğal olarak. İçerde geçirilen iki saat ve içilen üç biranın da etkisiyle, kararım çok net: Heineken içtiğim en iyi bira (tamam tamam, Efes'in yeri bende de ayrı..)

2 yorum:

  1. heineken konusunda sana katılıyorum..hatta yazın bunu ılgaz ile murat mungan'a söylemiştik de baya kınamıştı bizi :)

    YanıtlaSil
  2. Bende gitmiştim ya heineken turuna,hatta yanımda hiç içmeyen birkaç kişi vardı onların da fişlerini alıp bütün biraları 20 dakika içinde içmiştim(acelemiz vardı). Günün gerisini pek hatırlamıyorum

    Gılman

    YanıtlaSil