2 Aralık 2009

Cevap bekleyen sorular


Yeni bir başlangıç ne kadar heyecan verse de, bir yandan da ürkütüyor insanı. Hayatın boyunca geliştirdiğin bütün refleksler, bütün alışkanlıklar belki de yerlerini yenilerine bırakacaklar. Adapte olabilmek, yeni hayata tutunabilmek için bırakmalılar da.. Sonuçta geldiğim yer apayrı bir coğrafya, apayrı bir kültür değil ama alışık olduğumdan farklı olacağı kesin.. Şikayetçi miyim? Asla.. Geri çevirseydim hayatım boyunca pişman olacağımı bildiğim bu kararı verdiğim için kafam rahat. Ama gene de sorularım beni bekliyor, kahveme eşlik etmek üzere..

1 yorum:

  1. şu anda ben de aynı durumda olduğum için seni anlıyorum,hem gitmek için sabırsızlanıyorum,günleri sayıyorum hem de arada vapurdan veya köprüden geçerken istanbul'a bakıp içimden veda ettiğimin farkına varıyorum.

    YanıtlaSil